Bestellen

In de webshop van Pro 4 wordt duidelijk stapsgewijs aangeven hoe artikelen besteld kunnen worden. Artikelen die u in uw winkelmandje hebt geplaatst kunt u wijzigen, toevoegen en aanpassen, en u kunt een eventuele tegoedbon of waardebon verzilveren. Heeft u problemen met bestellen neem even contact met ons op. 

Algemene tips voor het shoppen op pro4.nl

 • Bij de kleding worden bijzondere details zo goed mogelijk getoond en beschreven. Als van een artikel een afwijkende pasvorm bekend is (wijd, smal, kort of lang), zal dit zo veel mogelijk vermeld worden. Bij elk artikel vindt u de productkenmerken, hieruit haalt u al veel aanvullende informatie en eventuele afmetingen. Check ook de maattabel met aanvullende maatinformatie in het algemeen en per merk.

• Bestel meerdere artikelen tegelijk, dit drukt de eventuele verzendkosten.

• Kleuren op een beeldscherm zijn afhankelijk van de kleurinstellingen van dat beeldscherm. Wij proberen de kleur zo goed mogelijk te beschrijven. Mocht u twijfels of vragen hieromtrent hebben neem dan contact op.

• Bij twijfel of als u aanvullende informatie of maten van een artikel wilt, neem ook dan contact op met onze klantenservice:

e-mail: info@pro4.nl of telefoonnummer: +31 (0)172 442001 

Account aanmaken

Bij uw eerste bestelling maakt u een account en wachtwoord aan, zodat uw gegevens bewaard blijven voor een volgende bestelling. U ontvangt een bevestiging per e-mail voor het aanmaken van uw account. In uw account kunt u een alternatief verzend- of factuuradres aangeven. Door in te loggen kunt u tevens de status van uw bestelling volgen. Bent u uw password vergeten dan kunt u deze opnieuw aanvragen.

Bij het aanmaken van uw account vindt u een aantal verplicht in te vullen velden zoals huisnummer, e-mailadres en telefoonnummer. Het telefoonnummer is belangrijk zodat we u altijd kunnen bereiken mocht er onverhoopt iets aan de hand zijn met uw bestelling. Tevens is het telefoonnummer zeer gewenst bij zendingen naar het buitenland. Op advies van onze verzendpartner Post NL vermelden we het telefoonnummer op het pakket om een zo snel mogelijke en gegarandeerde bezorging te bewerkstelligen.

Bestelling plaatsen

Op het moment dat u uw bestelling definitief plaatst, gaat u volgens de Nederlandse wetgeving, een overeenkomst met betalingsverplichting aan. Na het plaatsen van uw bestelling komt u in de beveiligde betaalomgeving en kiest u uw betaalwijze. Bestellingen waarbij gekozen is voor betaling middels 'overschrijving' worden maximaal 10 dagen in ons magazijn voor u gereserveerd en direct verzonden nadat we uw betaling hebben ontvangen. Is de betaling na 10 dagen niet ontvangen, dan ontvangt u van ons een herinnering per e-mail. Mochten we hierna geen reactie of betaling ontvangen, dan zijn we genoodzaakt uw bestelling te annuleren. Wij stellen een reactie op een herinnering zeer op prijs. 

Bevestiging van uw bestelling

Op het moment dat u de bestelling plaatst, wordt deze op kantoordagen direct in behandeling genomen. U ontvangt altijd een bevestiging van uw bestelling per e-mail. Bestellingen worden afgehandeld op volgorde van binnenkomst. Mocht een besteld artikel onverhoopt niet voorradig zijn, dan nemen we direct contact met u op. 

Status bestelling

In uw account kunt u de status van uw bestelling volgen en zien wanneer deze vanuit het magazijn verzonden wordt. Tevens ontvangt u op moment van verzending een e-mail met een track en trace code. Uw pakket is te traceren vanaf het eerste scan moment bij onze verzendpartner Post NL. Op het moment dat u de e-mail van verzending ontvangt kunt u het pakket binnen enkele dagen tegemoet zien. 

Bestelling annuleren

Mocht u van uw bestelling willen afzien, neem dan contact op met onze klantenservice: e-mail: info@pro4.nl of telefoonnummer: +31(0)172 442001 Afhankelijk van de status van uw bestelling en de verzending ervan, zullen wij de bestelling niet verzenden of een retourafspraak met u maken.